void TepedenElemanSil(void);

Yığın tepesi NULL gösteriyorsa yığın boştur, değilse; yığın tepesini gösteren bir işaretçi alınır, yığın tepesini yığın tepesinin sonraki olarak atadıktan sonra eski yığın tepesini gösteren işaretçiyi sil.

</p>
<p>void Yigin::TepedenElemanSil(void)<br />
{<br />
//Yığınn Boş ise<br />
if(YiginTepesi==NULL)<br />
cout &lt;&lt; &quot;Hata! Yigin Bos.\n&quot;;<br />
else<br />
{<br />
YiginVerileri *Silinecek;<br />
Silinecek = YiginTepesi;<br />
YiginTepesi = YiginTepesi-&gt;sonraki;<br />
delete Silinecek;<br />
cout &lt;&lt; &quot;Tepeden Eleman Silindi\n&quot;;<br />
if(YiginTepesi == NULL)<br />
cout &lt;&lt; &quot;Silme sonucunda yiginda eleman kalmadi.\n&quot;;<br />
}<br />
}</p>
<p>

Yorum Yapın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑

%d blogcu bunu beğendi: